Dwie kampanie billboardowe dla Galerii Orkana w marcu

9 marca 2012 Tagi: , ,

Lubelska Galeria Orkana zaprosiła swoich klientów 8 marca 2012 r. na nocne zakupy pod hasłem "Czego pragną Kobiety". Do godziny 23.00 miłośnicy mody i przecen mieli okazję zrobić zakupy po bardzo atrakcyjnych cenach a w przerwie między zakupami skosztować czekoladowego fondue i innych słodkości Pracowni Cukiernictwa Artystycznego "Zbyszek".

W celu promocji tego eventu na początku marca na billboardach w Lublinie pojawiła się kampania billboardowa Galerii Orkana pod tytułem "Czego pragną Kobiety".
W ramach akcji Agencja Cumulus przygotowała całą linię graficzną (billboardy, ulotki, plakaty) oraz promocję eventu w internecie.

W piątek 9 marca r. ruszyła wiosenna kampania billboardowa także przygotowana przez Cumulusa dla Galerii Orkana.

Kampania „Twoja Szafa czeka na Wiosnę” ma charakter wizerunkowy. Celem kampanii jest promocja wiosennych kolekcji dostępnych w Galerii Orkana. Zachęcenie klientów do odwiedzania Galerii Orkana przed zbliżającą się wiosną i wymianę garderoby na lżejszą, wiosenną. Realizowana jest na billboardach na terenie województwa lubelskiego. Za kreację graficzną odpowiada agencja Cumulus.

orkana_wiosna_druk

do góry