Spiżarnia dokonuje podsumowania

Spiżarnia Polish Food to nowoczesna, innowacyjna polska firma logistyczna z branży #FMCG, która zajmuje się dystrybucją towarów na terenie Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii i Belgii. W swoim indeksie posiada 11 tysięcy rodzajów produktów, które rozwożone są m.in. z centrum logistycznego z Lublina.

W ostatnim czasie zespół agencji #Cumulus miał okazję przygotować film ukazujący wieloletnie doświadczenie firmy i jej możliwości. Wspomniany materiał przygotowany przez nasze studio graficzne w ciekawy i angażujący odbiorcę sposób pokazuje rozwój marki na przestrzeni lat, jej aktualny wizerunek i możliwości. Na szczególną uwagę zasługują tutaj animacje 2d i 3d, które podkreślają i kompletują panoramiczne ujęcia z drona lub dynamiczne kadry z wnętrza firmy.

Ta współpraca jest kolejnym przykładem na to jak ważna w dzisiejszych czasach jest komunikacja wizualna w promocji sprzedaży. Cieszymy się, że coraz więcej marek stawia na rozwijanie swojego wizerunku w sieci w formatach wideo.

Jeśli Twoja firma myśli o nowym filmie – to zapraszamy do kontaktu!