Identyfikacja wizualna
Cynkokrem
Nowoczesny design i minimalizm to główne cechy nowej identyfikacji wizualnej polskiej marki kosmetyków Cynkokrem, która powstała we współpracy z agencją reklamową Cumulus.
Półki sklepowe są przepełnione produktami w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach, ponieważ aktualnie na rynku znajduję się ogromna ilość firm, które chcą skupić uwagę potencjalnego klienta na swojej ofercie. Opakowanie produktu to pierwszy element, z którym klienci mają kontakt, dlatego marka Cynkokrem postawiła na w pełni spersonalizowany i nowoczesny projekt opakowań swoich kosmetyków.
Nowe logo stworzone przez specjalistów z lubelskiej agencji reklamowej Cumulus zostało poprzedzone dogłębną analizą celów komunikacyjnych marki oraz identyfikacją grupy docelowej. Projekt został opracowany w sposób spójny, odpowiadający aktualnym trendom, które stawiają na nowoczesność i minimalizm.
Logo marki widniejące na opakowaniach to nawiązanie do identyfikacji wizualnej firmy Amara, zwłaszcza oryginalna czcionka, która została wykorzystana w pozostałych materiałach firmowych. Istotną kwestią jest kolor przewodni, który został wyodrębniony na podstawie badań polskiego rynku farmaceutycznego, przeprowadzonych przez agencję reklamową Cumulus. Kolor marki Cynkokrem podkreśla jej delikatność i subtelność, ponieważ głównym zadaniem jej produktów jest dbanie o poprawę kondycji delikatnej skóry dziecka.
Niewątpliwie wygląd ma znaczenie, zwłaszcza jeśli chodzi o opakowania produktów, które swoją różnorodnością zachęcają klientów do zakupów. Dopasowanie projektu do właściwej branży jest niezwykle ważne, ponieważ dzięki temu będzie kojarzone z profesjonalnymi kosmetykami, które są niezbędne w przypadku dbania o zdrowie dzieci i niemowląt.