Pierwsza część cyklu spotkań Biznes Lubelskie 2018 za nami!

Cykl Biznes Lubelskie 2018 został podzielony na dwie części. W pierwszej z nich, która właśnie się zakończyła, wzięli udział przedstawiciele małych, średnich i dużych firm z województwa lubelskiego. W trakcie spotkań przedsiębiorcy mogli dowiedzieć się, na czym polega rola motywacji i jak osiągnąć sukces w biznesie. Ich mentorami będą utytułowani, polscy sportowcy: Robert Korzeniowski, Otylia Jędrzejczak, Sylwia Gruchała, Daniel Iwanek oraz Paweł Czapiewski.

Ponadto na uczestników pierwszej części cyklu spotkań „Biznes Lubelskie” czekały prelekcje dotyczące tegorocznych i szczególnie ważnych dla przedsiębiorców zmian w podatkach VAT, PIT, CIT oraz RODO. W role prelegentów wcielili się eksperci z międzynarodowych firm doradczych (Deloitte), spółek skarbu państwa oraz warszawskich i lubelskich kancelarii radców prawnych. Co istotne uczestnicy poznali także zasady negocjacji, mediacji i arbitrażu w biznesie. Te kwestie przybliżyli im między innymi doświadczeni mediatorzy z Lubelskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji KUL.

A już za kilka tygodni zainaugurowana zostanie druga część cyklu. Tym razem do udziału w spotkaniach zaproszeni zostaną mikroprzedsiębiorcy. Z myślą o nich przygotowany został blok warsztatów, które poprowadzą biznesmeni odnoszący sukces nie tylko na rynku lokalnym ale także i zagranicznym. Na podstawie realnych case study prelegenci przybliżą uczestnikom, w jaki sposób budowali swoją markę w biznesie oraz w jaki sposób rozwijali działalność eksportową.

To jednak nie wszystko. Mikroprzedsiębiorcy, którzy wezmą udział w tej części cyklu Biznes Lubelskie, pod okiem najlepszych dziennikarzy z regionu, dowiedzą się w jaki sposób pozytywnie kształtować wizerunek swój oraz swojej firmy oraz komunikować się z potencjalnymi klientami za pomocą masowych środków przekazu.

Spotkania z cyklu Biznes Lubelskie organizowane są przez Agencję Cumulus oraz Grupę ITM na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II”.