Satysfakcja klientów jest dla nas, jak i dla każdej agencji, najważniejsza. Dobrą komunikację z klientami zapewnia przede wszystkim personel. Dlatego podstawę tegorocznego sukcesu upatruję w świetnym zespole agencyjnym. Nie bez znaczenia było też rozszerzenie oferty Cumulusa o filmy reklamowe i promocję w internecie – mówi Jan Matysik, dyrektor agencji. – Jednocześnie w imieniu całej agencji pragnę podziękować wszystkim naszym Klientom, którzy tak pozytywnie ocenili Cumulusa. Drugie miejsce w rankingu traktujemy jako zachętę, aby rozwijać się i starać się dla Państwa jeszcze bardziej – dodaje Matysik.
Ogólnopolski kliencki ranking agencji reklamowych Home&Market został przeprowadzony w tym roku już po raz piętnasty. Przygotowaniem rankingu na zlecenie magazynu zajął się Instytut Analiz Gospodarczo – Ekonomicznych. Dane do zestawienia uzyskano na podstawie opinii 500 największych polskich firm handlowo-usługowych oraz 500 największych firm produkcyjnych. Tegorocznym zwycięzcą rankingu została stołeczna firma Scholz&Friends, drugie miejsce ex-aequo z Cumulusem zajęła Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz. Na trzecim miejscu uplasował się Brandcomm.