Wielki sukces Cumulusa

24 czerwca 2010

Agencja reklamowa Cumulus z Lublina zajęła drugie miejsce w najnowszym, ogólnopolskim rankingu rynku reklamy magazynu ekonomicznego Home&Market. Tegoroczny ranking przynosi zaskakujące wyniki. Okazuje się, że niewielka lubelska agencja nie tylko dorównuje, ale i wyprzedza wiele dużych, ogólnopolskich firm reklamowych. Zaskoczenie jest tym większe, że Cumulus odnotował w tym roku gigantyczny skok, z 17. na 2. miejsce.

Satysfakcja klientów jest dla nas, jak i dla każdej agencji, najważniejsza. Dobrą komunikację z klientami zapewnia przede wszystkim personel. Dlatego podstawę tegorocznego sukcesu upatruję w świetnym zespole agencyjnym. Nie bez znaczenia było też rozszerzenie oferty Cumulusa o filmy reklamowe i promocję w internecie – mówi Jan Matysik, dyrektor agencji. – Jednocześnie w imieniu całej agencji pragnę podziękować wszystkim naszym Klientom, którzy tak pozytywnie ocenili Cumulusa. Drugie miejsce w rankingu traktujemy jako zachętę, aby rozwijać się i starać się dla Państwa jeszcze bardziej – dodaje Matysik.

Ogólnopolski kliencki ranking agencji reklamowych Home&Market został przeprowadzony w tym roku już po raz piętnasty. Przygotowaniem rankingu na zlecenie magazynu zajął się Instytut Analiz Gospodarczo – Ekonomicznych. Dane do zestawienia uzyskano na podstawie opinii 500 największych polskich firm handlowo-usługowych oraz 500 największych firm produkcyjnych. Tegorocznym zwycięzcą rankingu została stołeczna firma Scholz&Friends, drugie miejsce ex-aequo z Cumulusem zajęła Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz. Na trzecim miejscu uplasował się Brandcomm.

ranking_cum

do góry