Delima – to nowa nazwa supermarketów delikatesowych prowadzonych przez lubelską spółkę Stokrotka. Delima od swojej poprzedniczki – Stokrotki Premium – będzie się różnić m.in. nowym wystrojem i większą liczbą pozycji asortymentowych. Otwarciu towarzyszyły działania public relations realizowane przez agencję Cumulus.
Jako pierwsi, w sobotę 18 października, nowy wizerunek mogli zobaczyć klienci lubelskiej Delimy, mieszczącej się w Centrum Handlowo – Rozrywkowym Plaza. W ślad za Lublinem nazwę zmienią także dotychczasowe Stokrotki Premium w Rybniku i Sosnowcu. Natomiast w październiku (Słupsk: Galeria Słupska) i listopadzie (Warszawa: Galeria Rembielińska) otworzą się kolejne delikatesy, które już od samego otwarcia w swoim otoczeniu będą funkcjonować pod marką Delima. Plany rozwojowe dla sieci przewidują kilka kolejnych otwarć w przyszłym roku (umowy zostały już podpisane), między innymi w Suwałkach, Zgorzelcu i Rumii. Spółka Stokrotka wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia.
Za działania media relations skierowane do mediów ogólnopolskich, prasy branżowej i lokalnej odpowiedzialna była agencja Cumulus.