Stella Pack S.A. zachęca do Sprzątania Świata

Podczas happeningu dzieci rozdały przechodniom na lubelskim deptaku ponad 1100 worków Stella pack. Ta liczba pozwoli zebrać na Lubelszczyźnie aż 200 000 litrów śmieci! Celem Sprzątania Świata, poza samymi porządkami, jest przypominanie ludziom jak ważna dla naszej planety jest troska o środowisko. – To idee wyjątkowo bliskie naszej firmie. Zachęcanie społeczeństwa do ekologicznych zachowań poprzez dawanie dobrego przykładu to ważny element społecznej odpowiedzialności naszego biznesu – mówi Marek Jaszczak, prezes Stella Pack S.A.

Aby zachęcić lublinian do Sprzątania Świata, w czwartek, 18 września 2008 r., o godz. 11 przed lubelskim ratuszem odbył się happening przygotowany przez dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 21 w Lublinie. Uczniowie szóstych klas pokazywali lublinianom jak wyglądałaby nasza planeta, gdybyśmy tylko śmiecili, a nie sprzątali. Dzieci przygotowały także transparenty proekologiczne, wierszyki i hasła. Przez godzinę na lubelskim deptaku rozdawały przechodnim worki na śmieci ufundowane przez sponsora i inicjatora akcji – firmę Stella Pack S.A. i zachęcały do Sprzątania Świata.

Marek Jaszczak, prezes Stella Pack S.A. – firmy z Lubartowa produkującej worki na śmieci oraz inicjator akcji przed lubelskim ratuszem, uważa, że kształtowanie ekologicznego sposobu myślenia powinno być częścią naszej kultury. – Jako producent worków na śmieci i ekologicznych wyrobów do sprzątania, wiemy jak ważne jest ekologiczne myślenie i dbałość o środowisko naturalne – mówi Marek Jaszczak. – Przypominając ludziom o Sprzątaniu Świata, przypominamy, aby dbali o swoje otoczenie, segregowali śmieci, myśleli o przyszłych pokoleniach. Sprzątanie świata jest akcją coraz bardziej popularną w całej Polsce. Chcemy, żeby także mieszkańcy pięknej i ekologicznej Lubelszczyzny dowiedzieli się o tej kampanii i razem z nami sprzątali świat. Nadchodzący weekend to świetny czas na wycieczkę do lasu czy nad jezioro. Weźmy ze sobą worki i pozbierajmy trochę śmieci szpecących krajobraz – zachęca Marek Jaszczak.

Akcję przygotowała agencja Cumulus.