Stella Pack S.A. to jeden z wiodących producentów worków na śmieci oraz dystrybutor niechemicznych środków czystości używanych w gospodarstwach domowych (produkty do czyszczenia, produkty z mikrofibry, rękawice). W swojej ofercie posiada też szerokie portfolio artykułów opakowaniowych takich jak: produkty do pieczenia, folie aluminiowe, woreczki i torebki itp. Wyroby Stella Pack dostępne są pod trzema markami: wiodąca marka premium „Stella pack”, marka „Sweet Home” pozycjonowana w segmencie ekonomicznym oraz linia „Super Baba”, której produkty dostępne są w sieciach dyskontowych w całym kraju. Spółka zatrudnia 500 pracowników, a jej obroty w 2007 r. wyniosły 105 milionów złotych.
– Zgodnie z umową poza prowadzeniem regularnych działań media relations dla Stella Pack S.A. przygotujemy także całościową strategię komunikacji i strategię społecznej odpowiedzialności biznesu – mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający agencji Cumulus. – Praca z Klientem, który tak odpowiedzialnie podchodzi do zagadnień komunikacji jest dla nas zawsze ogromną przyjemnością i stymulującym wyzwaniem – dodaje Matysik.