Samochód główną wygraną w nowej kampanii NPLAY

6 września 2010 Tagi: , ,

Właśnie ruszyła kampania reklamowa NPLAY, lubelskiego operatora cyfrowego oferującego usługi teleinformatyczne. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Cumulus.

Tym razem NPLAY promuje swój nowy produkt, tj. cyfrową telewizję. Ciekawostką jest to, że dotychczas taką usługę proponowało tylko dwóch lokalnych operatorów w Polsce.  Kampania wsparta jest loterią, w której można wygrać samochód ford fiesta. Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP INFO), na billboardach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej. Przygotowano materiały POS, kampanię direct mailing oraz działania w internecie. Z okazji wprowadzenia nowej telewizji NPLAY przygotowuje we wrześniu także otwarty festyn dla mieszkańców Lublina, na który zaproszono lokalne gwiazdy sportu i estrady. Kampania zakończy się w styczniu losowaniem forda fiesty – głównej nagrody w loterii zorganizowanej dla abonentów NPLAY.

Zobacz spot reklamowy NPLAY –  http://www.youtube.com/watch?v=ATshX7F3hcE
oraz http://www.youtube.com/watch?v=xwgx5GqU4gM

Spółka NPLAY, dzięki wprowadzonej właśnie nowości produktowej, może proponować pełną ofertę cyfrową, tj. ultra szybki Internet, cyfrowy telefon oraz telewizję, także z kanałami w jakości HD.

Kreacją całej kampanii, przygotowaniem spotu oraz zakupem mediów zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus (www.agencjacumulus.pl).

do góry