Samochód główną wygraną w nowej kampanii NPLAY

Tym razem NPLAY promuje swój nowy produkt, tj. cyfrową telewizję. Ciekawostką jest to, że dotychczas taką usługę proponowało tylko dwóch lokalnych operatorów w Polsce.  Kampania wsparta jest loterią, w której można wygrać samochód ford fiesta. Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP INFO), na billboardach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej. Przygotowano materiały POS, kampanię direct mailing oraz działania w internecie. Z okazji wprowadzenia nowej telewizji NPLAY przygotowuje we wrześniu także otwarty festyn dla mieszkańców Lublina, na który zaproszono lokalne gwiazdy sportu i estrady. Kampania zakończy się w styczniu losowaniem forda fiesty – głównej nagrody w loterii zorganizowanej dla abonentów NPLAY.

Zobacz spot reklamowy NPLAY –  http://www.youtube.com/watch?v=ATshX7F3hcE
oraz http://www.youtube.com/watch?v=xwgx5GqU4gM

Spółka NPLAY, dzięki wprowadzonej właśnie nowości produktowej, może proponować pełną ofertę cyfrową, tj. ultra szybki Internet, cyfrowy telefon oraz telewizję, także z kanałami w jakości HD.

Kreacją całej kampanii, przygotowaniem spotu oraz zakupem mediów zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus (www.agencjacumulus.pl).