Wiodącym medium kampanii jest telewizja; Cumulus opracował scenariusz i wyprodukował 30" spot TV. Pozostałe prace objęły kreację billboardów, reklam prasowych, produkcję spotu radiowego, materiały print oraz kreację i realizację kampanii direct mailing. Cumulus nadzorował także przeprowadzenie badań rynkowych poprzedzających kampanię i był odpowiedzialny za zakup mediów.
Aktualna kampania reklamowa przebiega pod hasłem „Luxmed – najchętniej wybierane Centrum Medyczne na Lubelszczyźnie”. Hasło zostało potwierdzone wynikami badania rynkowego CATI. Głównym celem kampanii jest utrwalenie wizerunku C.M. Luxmed jako najchętniej wybieranego Centrum Medycznego na Lubelszczyźnie oraz poinformowanie mieszkańców Lublina i Lubelszczyzny o nowej placówce przy ul. Koncertowej 4d w Lublinie. Visual kampanii, oparty o zbiór kilkudziesięciu fotografii zadowolonych twarzy, ma na celu wzmocnienie przekazu o powszechności placówki i poinformowanie grupy docelowej o pozytywnych opiniach pacjentów zebranych podczas badania marketingowego.