Rebranding

SANITAS

SANITAS jest od wielu lat jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek medycznych w Lublinie. Dlatego podczas przeprowadzonego rebrandingu istotna dla projektantów Cumulusa było choć częściowe nawiązanie plastyczne do dotychczasowego logo firmy.

Klient oczekiwał, aby nowy system identyfikacji wizualnej, poza oczywistym odświeżeniem wizerunku, uwzględnił trzy submarki: szpitala, centrum medycznego oraz kliniki medycyny estetycznej, jednocześnie podkreślając, że są one nierozłącznie związane z SANITAS.

W projekcie wykorzystaliśmy potencjał marki parasolowej, kładąc nacisk na staranny wybór kolorów, unikalny dla każdej z submarek. Sygnet stworzono z dwóch kapsułek, które układają się w motyw otwartych, troskliwych dłoni symbolizujących opiekę nad pacjentem.

W systemie identyfikacji wizualnej SANITAS przygotowano ponad 50 poszczególnych projektów na różne aplikacje graficzne, łącznie z wytycznymi do wystroju wnętrz i oznakowania budynku.