Projekt etykiet Mr. Big
Mr. Big to nowa mokra karma dla naszych czworonożnych przyjaciół. W jej skład wchodzi od 86% do 90% wysokiej jakości mięsa, co sprawi że każdy pupil będzie trząsł uszami zajadając się tym pokarmem ze smakiem. Żeby dodatkowo wspomóc jego dietę, karma zawiera w sobie dodatki dietetyczne jak cynk, jod, żelazo, czy witaminy z grupy A, B, D i E.
Podczas gdy Mr. Big dokłada wszelkich starań by zająć się naszymi futrzakami, celem Agencji Cumulus jest uwydatnienie atrybutów marki i zachęcenie do kupna produktu. Przeciętny zakres koncentracji uwagi w dzisiejszych czasach staje się coraz krótszy, dlatego grafiki muszą podążać za nurtem i oferować okrojone dane w przystępnej formie. Nasze studio graficzne postawiło na czysty i schludny przekaz. Na etykietach widoczne są najważniejsze informacje, które mają od razu rzucać się w oczy potencjalnemu nabywcy. Prosta i czytelna czcionka w pogrubieniu jest widoczna już kiedy zbliżamy się do sklepowej półki. Kolory przyciągają, ale nie są nachalne, bo to nie one mają grać główną rolę. To wysokiej jakości skład i korzyści wynikające ze spożywania karmy powinny przykuwać uwagę i do tego właśnie dążyliśmy, projektując etykiety dla Mr.Big. Wszystko wykańczają łatwo czytelne grafiki, które na podstawie skojarzeń, informują o składzie i najważniejszych cechach produktu.




