Projekt materiałów rekrutacyjnych 2019/2020 dla

Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

Na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego Agencja Reklamowa Cumulus przygotowała projekty materiałów rekrutacyjnych na rok akademicki 2019/2020. Wspomniane prace zostały przygotowane w kilku wersjach językowych.

Jednym z ważnych aspektów tego projektu jest jego spójność i nawiązanie do identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Przyrodniczego. Stonowana zieleń, która kontrastuje z barwami poszczególnych wydziałów skutecznie wpływa na odbiór treści przedstawionych w folderze.

Każda z przedstawionych pozycji oprócz kolorystyki wyróżnia się przebijającym zdjęciem w tle, które nawiązuje do tematyki danego kierunku studiów. Treść oferty zamieszczonej w projektach została przygotowana w kilku językach; polskim, ukraińskim oraz angielskim.

Warto zaznaczyć że nie jest to jedyny owoc współpracy Agencji Reklamowej Cumulus z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.