AMARA – Wazelina biała

Nowoczesny wygląd, przejrzystość i zgodność z designem marki to główne cechy, na których skupili się nasi graficy przy projektowaniu szaty graficznej nowych opakowań dla zakładu farmaceutycznego AMARA.

Produkt nie zawsze powinien rzucać się w oczy krzykliwym designem, czasem prostota to klucz do sukcesu. Na rynku istnieje wiele produktów tego typu, dlatego na pewno trzeba zachęcić do kupna, ale bez dosadnego ubiegania się o względy.

Dominującym elementem graficznym (tuba i kartonik) jest litera „A” nawiązująca do nazwy marki. Skoro każdy wie, czym cechuje się produkt, to nie owijamy w bawełnę i wszystko jest czarno na białym. No może nie wszystko, bo opakowanie podkreślone zostało turkusową krawędzią, która stanowi naturalną podstawę i wprowadza nieco koloru by wyróżnić się delikatnie od innych produktów na półce. Biały kolor tła przywodzi na myśl czystość i sterylność, współgrając przy tym z nowoczesną, delikatną czcionką. Jest prosto, kontrastowo i do rzeczy, a czy nie o to nam właśnie chodzi, kiedy wybieramy się do apteki po potrzebne środki farmaceutyczne?