Polfa Lublin – wizerunkowe zmiany na 70-lecie firmy

1 października 2015

Nowe segmenty rynku, milionowe inwestycje oraz międzynarodowi kontrahenci. Polfa Lublin w roku swojego 70-tego jubileuszu, kończy restrukturyzację i podejmuje szereg działań wizerunkowych, mających na celu podkreślenie swojej nowoczesności i niezawodności.

Głównym punktem przygotowanej przez nas konferencji prasowej, była prezentacja nowego logo firmy przeprowadzona w technologii 3D. Goście konferencji, dzięki naszym okularom i telewizorom 3D, mogli w nowoczesny sposób zapoznać się zarówno z nowym logotypem, jak i krótkim filmem prezentującym zmiany, które zaszły w lubelskiej Polfie na przestrzeni ostatnich lat. Zajęliśmy się także profesjonalnym nagłośnieniem całego wydarzenia oraz przygotowaniem pakietów prasowych. Nasz dział PR zadbał o rozdysponowanie informacji prasowych, monitoring mediów oraz przygotował pokonferencyjny raport publikacji. Wierzymy, że zapoczątkowane właśnie zmiany przyniosą Polfie nowe kontrakty i pozwolą systematycznie zwiększać zatrudnienie oraz przychody!

do góry