Kampanie internetowe

Współcześnie sukces reklamowy marki nie zależy tylko od jakości usług czy reklamy tradycyjnej. Bardzo istotnym elementem rozpoznawalności jest przede wszystkim jej widoczność w sieci. Kampanie internetowe prowadzone przez Agencje Reklamową Cumulus pomogą wam poprawić widoczność waszej firmy w sieci i nie tylko.

W dobie współcześnie obowiązujących obostrzeń, wiele firm zmieniło profil działalność swoich firm na wyłącznie internetową. Dlatego dzisiaj niesłychanie ważna jest widoczność w sieci, wynikach wyszukiwarki czy mediach społecznościowych. Kluczem do poprawienia wspomnianych obszarów są dobrze skrojone pod specyficzne wymagania – kampanie internetowe.

Kampanie internetowe różnią się od tradycyjnej reklamy, wykorzystują wiele kanałów przekazu w obrębie jednego medium – sieci. Jako Agencja Reklamowa Cumulus uważamy że jedynie przy zutylizowaniu wielu procesów jednocześnie, atakując typową personę z wielu stron angażującym contentem jesteśmy w stanie uzyskać oczekiwany cel jakim będzie na przykład odwiedzenie waszej strony.

W swoich działaniach wyróżniamy:

  • analiza rynku pod względem oczekiwań klienta
  • planowanie i prowadzenie kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych; Facebook, LinkedIn, Instagram
  • hybrydowe wykorzystywanie wszelkich dostępnych kanałów komunikacji
  • stała obserwacja wyników działań
  • raportowanie przebiegu kampanii

Wybierając naszą firmę stawiasz na profesjonalizm i blisko 25-letnie doświadczenie. Jeśli chcesz poprawić wizerunek swojej marki, daj nam znać. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę. Zapraszamy także do sprawdzenia portfolio oraz śledzenie naszego profilu na Facebook!

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.