Tematem kampanii jest obniżka cenowa wybranego asortymentu mebli nawet do minus 45%. Reklama, oprócz bezpośredniej prezentacji wybranych „hitów cenowych”, ma także zachęcić konsumentów do zainteresowania pozostałą ofertą zawartą w gazetce promocyjnej BRW dystrybuowanej w całym kraju.
Kampania reklamowa zaplanowana na marzec br. obejmuje między innymi emisję 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich stacjach TVP i TVN. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. na antenie RMF FM, Zet, Trójki oraz stacji w grupie Drapacz Chmur. Zakupem mediów zajął się Black Red White S.A. wraz z domem mediowym Starcom. Agencja reklamowa Cumulus (www.agencjacumulus.pl) odpowiedzialna była za całościową produkcję telewizyjnego i radiowego spotu.
Spot można obejrzeć pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=zJtcsBbzQCk