Wybrane przez nas hasło kampanii "Tysiące pomysłów. Jeden adres" komunikuje istotę naszych salonów. W jednym miejscu, pod jednym dachem czeka na Klientów kilkaset w pełni urządzonych pokoi, modne dekoracje, piękne dodatki i tysiące wygodnych mebli . W kampanii pragniemy przekazać, że salony Meble – Black Red White to wyjątkowe miejsce, gdzie każdy znajdzie inspirację i tysiące pomysłów na urządzenie swojego mieszkania – mówi Janusz Łyczak, dyrektor marketingu firmy Meble – Black Red White Sp. z o.o.
Obecnie kampania prowadzona jest w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy i aglomeracji śląsko-dąbrowskiej. Wiodącym medium kampanii jest telewizja regionalna. Wykupiono czas antenowy w ośrodkach TVP w Warszawie, Łodzi, Katowicach i Bydgoszczy oraz w TV Silesia. Duży nacisk położono na reklamę zewnętrzną. Oprócz billboardów firma zdecydowała się na zakup powierzchni wielkoformatowych (siatki) w centralnych punktach miast. W kampanii użyto także pojazdy komunikacji miejskiej. Uzupełnieniem kampanii jest reklama prasowa, kampania bannerowa w internecie oraz emisja spotów radiowych w lokalnych rozgłośniach.
Hasło reklamowe, wszystkie kreacje graficzne i spot radiowy kampanii stworzyła lubelska agencja reklamowa Cumulus. Zakup mediów jest prowadzony przez dział marketingu Meble – Black Red White oraz przez dom mediowy Starcom. Film przygotowano we współpracy z krakowskim studiem filmowym Icon Run. Reżyserem filmu była Justyna Nowak, operatorem – Szymon Kluz oraz Marek Wójcik. Scenariusz filmu napisał Jan Matysik, zaś kierownictwem planu zajęła się Monika Mucha.
Firma Meble – Black Red White Sp. z o.o. należy do Grupy Black Red White. Grupa Black Red White to prowadzący działalność w Polsce i za granicą holding spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Grupa jest liderem – pod względem wartości sprzedaży – wśród producentów mebli skrzyniowych w kraju oraz liczącym się w Europie i na świecie wytwórcą mebli kuchennych. Udział Grupy Black Red White w sprzedaży na polskim rynku meblarskim sięga około 20%. Grupa Black Red White działa w oparciu o dobrze zorganizowaną i strategicznie rozlokowaną sieć sprzedaży hurtowej oraz detalicznej. Meble Black Red White można kupić w około 2 tys. jednostek handlowych, z czego blisko połowę stanowią placówki zagraniczne. Na sieć sprzedaży detalicznej, poza punktami partnerskimi, składa się 36 salonów własnych w Polsce oraz 16 salonów ekspozycyjnych za granicą – 12 na Ukrainie i 4 w Grecji. Asortyment Grupy dostępny jest, poza rynkiem polskim, w 47 krajach świata m.in.: Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Rosji, Litwie, Ukrainie, Kazachstanie, Grecji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii oraz USA.
Film reklamowy można obejrzeć pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=rs6v7aZpsDg