Kreatura 2008 dla Cumulusa!

Po raz pierwszy w 12-letniej historii konkursu „Kreatura” to właśnie lubelska agencja reklamowa została nagrodzona przez międzynarodowe jury. Na uroczystej gali 11 kwietnia 2008 r. w warszawskiej Fabryce Trzciny okazała statuetka trafiła w ręce Cumulusa. „Kreatura” to jeden z najważniejszych konkursów w polskiej branży reklamowej.

To największy sukces lubelskiej reklamy. Żadnej z lubelskich agencji nie udało się dotychczas otrzymać nawet nominacji w tak prestiżowym konkursie, a my wróciliśmy z Warszawy ze statuetką "Kreatury"! – cieszy się Jan Matysik, dyrektor zarządzający Cumulusa.

W tegorocznej edycji Cumulus otrzymał nagrodę w kategorii materiałów promocyjnych za launch (wprowadzenie na rynek) strzykawek Polfy Lublin S.A. Projekt Cumulusa znalazł się wśród 17 nagrodzonych prac wyłonionych z blisko 140 nadesłanych zgłoszeń. Osobą odpowiedzialną za kampanię ze strony Klienta był Janusz Łyczak, dyrektor marketingu i sprzedaży Polfy Lublin S.A.

Nagrodzona praca Cumulusa dla Polfy Lublin S.A. znalazła się w bardzo doborowym towarzystwie. Statuetki tegorocznej "Kreatury" otrzymały także reklamy m.in. Coca-Coli, Volkswagena, Crunchipsów, piwa Żywiec i Samsunga. Wszystkich zwycięzców można poznać na stronie www.kreatura.com.pl

Organizatorem konkursu Kreatura 2007/2008 jest wydawca miesięcznika Media i Marketing Polska, VFP Communications. Konkurs obejmuje 14 kategorii: żywność, napoje, usługi, dom, artykuły gospodarstwa domowego, biuro, zdrowie i uroda, motoryzacja, firma, kampania, materiały promocyjne, reklama społeczna, reklama własna i techniki. W swojej kategorii Cumulus i Polfa Lublin SA zmierzyły się m.in. z materiałami promocyjnymi wykonanymi dla tak znanych marek jak Heineken, Danone i Jack Daniels.

W jury tegorocznej dwunastej już edycji konkursu zasiadły międzynarodowe sławy reklamy, takie jak m.in. Philippe Boutie, CEO francuskiej agencji Lamtar Planning & Communications, Serge Feneneko z holenderskiej agencji Novocortex, Vlad Vasyukhin – popularny rosyjski pisarz, dziennikarz i copywriter, Ingmar Janson -managing director sieci agencji Scholz & Friends International oraz Nina Dinjaski – business development director w OpenAd Group w Słowenii.

Nominowana kampania wprowadzała na rynek medyczny nowe, zaawansowane technologicznie strzykawki Polfy Lublin. Polfa Lublin S.A. jest wiodącym producentem przyrządów medycznych z tworzyw sztucznych w Polsce. Produkuje głównie strzykawki, przyrządy do przetaczania i przewody do sztucznych nerek. Jej produkty są obecne na rynkach kilku kontynentów. Firma ma już ponad 60-letnią tradycję jako producent, sprzedawca i innowator w dziedzinie sprzętu medycznego. Obecnie wprowadza na rynek nowe ulepszone strzykawki w kolorowych funkcjonalnych opakowaniach i planuje powrót na pozycję lidera polskiego rynku strzykawek.

Promocja naszych nowych strzykawek poprzez działania media relations oraz marketing bezpośredni z wykorzystaniem zaciekawiającej kampanii teaserowej pomogą nam trafić z nowym produktem wprost do naszych obecnych i potencjalnych klientów. Dzięki nowej strzykawce, funkcjonalnych opakowaniach, dobrej promocji i konkurencyjnej cenie produktu, zamierzamy wrócić na pozycję lidera polskiego rynku strzykawek – mówi Andrzej Szymanik, prezes Polfa Lublin S.A.