Kampanię oparto o billboardy 5,04 x 2,38, które zostały wyklejone na terenie województwa podlaskiego. Wsparciem tej akcji były także kilkudniowe akcje mobilowe. Równolegle do reklamy zewnętrznej emitowano spoty w TVP Białystok oraz w Radiu Białystok. Uzupełnieniem kampanii PMB S.A. były także ogłoszenia w lokalnej prasie oraz kampania bannerowa na portalu Kuriera Porannego oraz Białystok Online.
Kiełbasa Krakowska Sucha to jedna z najbardziej znanych wędlin z białostockich zakładów PMB S.A. Główny komunikat kampanii dotyczył promocji cenowej na ten produkt na terenie Podlasia. Hasło reklamowe kampanii „Zawsze świeże, bo z Podlasia” miało podkreślać atut białostockiej PMB S.A. jako firmy zlokalizowanej na miejscu, a więc dostarczającej na tym terenie najświeższe wędliny do handlu.
Kreację i hasło kampanii przygotowała lubelska agencja reklamowa Cumulus. Zakup mediów został zrealizowany przez dział marketingu PMB S.A.