Pierwsze imprezy z cyklu zaplanowanych eventów rozpoczęły się już w kwietniu. Dzięki promo-teamom docieramy do młodych ludzi z przekazem, że świetnie smakująca Ice Tea czy Cola może być przygotowana z naturalnych surowców. Szczególnie dużym powodzeniem podczas degustacji cieszy się właśnie Cola, która nie zawiera w swoim składzie fosforanów i kofeiny, konsumenci doceniają również jedyną na rynku Ice Tea w syropie, która pozwala na przygotowanie napoju wg własnych upodobań (mnie lub bardziej słodkiego) oraz – w zależności od zastosowanej wody – Ice Tea gazowaną lub niegazowaną – mówi Jacek Sim, rzecznik prasowy Herbapolu.
Eventy odbywają się głównie podczas imprez z udziałem dzieci i młodzieży oraz całych rodzin a także podczas wydarzeń promujących zdrowy styl życia. Oprócz degustacji nowych produktów przygotowano dla konsumentów szereg atrakcji, w tym porady zdrowotne, bezpłatne fotografowanie i mini – konkursy z nagrodami.
Herbapol Lublin S.A. to lider rynku produktów zielarskich, firma obchodząca w 2009 r. roku jubileusz 60. lecia istnienia. Marka Herbapol, rozpoznawana i pozytywnie kojarzona przez Polaków, jest synonimem zdrowia, naturalności i wysokiej jakości. Oferta handlowa Herbapolu Lublin S.A. obejmuje zarówno produkty spożywcze, jak też farmaceutyczne: od herbat owocowo-ziołowych i syropów spożywczych przez zioła jednorodne, lecznicze mieszanki ziołowe, po krople i syropy farmaceutyczne.