Finaliści MASTERCHEF ugotują w zamojskiej Galerii Twierdza

15 marca 2013 Tagi:

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych Galeria Twierdza przygotowała dla swoich klientów nie lada kulinarną niespodziankę. W sobotę, 23 marca, w godzinach 12 – 16, tajniki przygotowania smacznych dań Wielkanocnych zdradzać będą finaliści popularnego programu telewizyjnego MASTERCHEF: Mikołaj Rey oraz Maciej Koźlakowski - „Spectra”.

Podczas pokazów, świeżo upieczeni mistrzowie patelni, których mogliśmy podziwiać w telewizyjnym show, będą opowiadać o przygotowywanych na scenie posiłkach. Wyjaśnią rolę poszczególnych składników i przypraw oraz odkryją niuanse przepisów. I jak przystało na dobrą kulinarną prezentację, nie zabraknie na koniec bezpłatnej degustacji. Po ugotowaniu dań, widzowie pod sceną będą mogli sami posmakować przygotowanych potraw.

Mikołaj ma 30 lat i urodził się we Francji w Chambray-lès-Tours, ale teraz mieszka w Krakowie. Ma żonę i dwóch synów. Przyjechał do Polski w 1999 roku odkrywać kraj swoich przodków i uczyć się języka polskiego. Zaczął gotować, gdy mieszkał w internacie. Najbardziej chciałby odnowić rodzinny majątek i otworzyć tam małą restaurację. Jurorów programu MASTERCHEF ujęło jego profesjonalne spojrzenie i doświadczenie w kuchni francuskiej.
Jego ulubione dania to polędwica wołowa w sosie roquefort lub mule w sosie szafranowym.

Maciej ma 34 lata i swoje miejsce odnalazł w rodzinnym Nowym Targu. Od dziesięciu lat pracuje jako DJ w lokalnym klubie. Ma żonę i trzyletnią córkę. Z wykształcenia jest mechanikiem, ale nigdy nie pracował w zawodzie. Twierdzi, że gotuje od zawsze, a uczył się metodą prób i błędów. Jego specjalnością są dania kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie włoskiej, którą miał okazję bliżej poznać, mieszkając kiedyś we Włoszech. Do swoich dań popisowych zalicza spaghetti z owocami morza oraz żeberka w sosie miodowym. W przyszłości chciałby założyć małe bistro, w którym nie tylko gotowałby dla swoich gości, ale również umilałby im czas wybraną przez siebie muzyką.

Agencja CUMULUS zajęła się przygotowaniem i koordynacją wielkanocnego eventu.

do góry