Emperia Holding S.A. z Agencją Cumulus

1 kwietnia 2008 Tagi:

Emperia Holding S.A. i Agencja Cumulus podpisały umowę o stałej współpracy. Na jej mocy agencja zajmie się tworzeniem kompleksowej strategii PR i CSR holdingu oraz bieżącą obsługą z zakresu media relations, PR korporacyjnego, a także zarządzania kryzysowego.

Agencja Cumulus została wybrana na podstawie konkursu ofert.

Nasza grupa rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego potrzebujemy sprawnej komunikacji z naszymi głównymi interesariuszami – mówi Artur Kawa, prezes zarządu Emperia Holding S.A. – Dotyczy to zarówno akcjonariuszy, którzy na bieżąco chcą być informowani o wszelkich naszych posunięciach biznesowych, naszych klientów, jak i naszych obecnych i przyszłych pracowników – dodaje prezes Kawa.

Współpraca z Emperia Holding S.A. to dla nas zaszczyt. Cieszymy się, że na Lubelszczyźnie swoją siedzibę mają tak duże spółki, dla których działania PR są naturalną potrzebą. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenie w budowaniu wizerunku Emperii – mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający Agencji Cumulus.

Emperia Holding S.A. to jedna z największych polskich grup handlowych prowadząca sprzedaż artykułów FMCG. Działalność spółki jest podzielona na dwa segmenty: detaliczny i dystrybucyjny, w których zatrudnionych jest blisko 11 000 pracowników. Spółki dystrybucyjne należące do grupy kapitałowej Emperia Holding posiadają 68 magazynów dystrybucyjnych zlokalizowanych na obszarze całej Polski. W zarządzie sieci detalicznych Emperii jest niemal 1,5 tys. supermarketów, m.in. Stokrotka. Podczas nowej oferty publicznej na warszawskiej GPW Emperia Holding pozyskała 232,5 mln zł na swój dalszy rozwój.

do góry