Raport realizowany jest na podstawie ocen klientów poszczególnych agencji badanych przez zewnętrzną, audytorską firmę MB SMG/KRC. – Tak wysoka pozycja Cumulusa nie mogła by mieć miejsca, gdyby nie nasi wspaniali Klienci. Przecież prowadzimy naszą działalność z Nimi i dla Nich. Bardzo dziękujemy im wszystkim za takie wysokie noty. A pochlebne opinie odbieramy jako zachętę do jeszcze lepszej obsługi i ciągłego rozwoju – mówi Jan Matysik, szef agencji reklamowej Cumulus.
Autorzy raportu podkreślają, że średnia niemal wszystkich przekrojowych wyników Cumulusa znalazła się powyżej średniej polskich agencji niesieciowych. Klienci bardzo wysoko ocenili agencję za oferowanie działań długofalowych i strategicznych (ocena 4,6 w szkolnej skali), za to, że usługi są warte pieniędzy, które płaci klient (ocena 4,9 w szkolnej skali) oraz za skuteczność kampanii reklamowych (ocena 4,8 w szkolnej skali). Na „piątkę” oceniono także w Cumulusie znajomość nowych mediów, przestrzeganie etyki oraz dobrą opinię w branży. Od ubiegłego roku wzrósł także nieco wskaźnik ogólnego zadowolenia współpracy z agencją; obecnie wynosi on 4,5.
Badanie przeprowadzono na początku 2010 roku, łącznie przebadano ponad 800 firm-respondentów. Do grona najlepszych 47 agencji sieciowych i niesieciowych w Polsce Cumulus został zakwalifikowany już trzeci raz z rzędu.
W imieniu wszystkich pracowników agencji Cumulus składamy podziękowania wszystkim naszym Klientom oraz osobom uczestniczącym w badaniu za współpracę w ostatnim roku.