W zakres prac powierzonych Cumulusowi wchodziło ponad 50 projektów graficznych, w tym wzory ogłoszeń rekrutacyjnych, teczek, ulotek, folderów i innych materiałów informacyjno – promocyjnych.
W całej Emperii, jednej z największych grup handlowych w Polsce, pracuje obecnie ponad 12 tysięcy osób. Poprzez Dział Rekrutacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich nieustannie prowadzimy różnego rodzaju programy skierowane do obecnych i potencjalnych pracowników. Te działania wymagają klarownej wizualizacji, dostosowanej do potrzeb każdej z grup – mówi Magdalena Książek, Kierownik Działu Rekrutacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich w Grupie Handlowej Emperia.
Staraliśmy się oddać w projektach prawdziwego ducha Emperii jako pracodawcy. Nowoczesne, ale jednocześnie klarowne w przekazie projekty podkreślają ambicję, aktywność i partnerstwo wewnątrz Emperii – podkreśla Jan Matysik, dyrektor zarządzający Agencji Reklamowej Cumulus.
W ramach umowy Agencja Reklamowa Cumulus stworzyła także logo dla dwóch programów HR Grupy Handlowej Emperia, w tym „Letniej Szkoły Menedżera”.