Cumulus o międzynarodowych eventach i promocji regionów

18 kwietnia 2009 Tagi:

Agencja Reklamowa Cumulus, jako jedna z 12 polskich i jedyna lubelska firma, uczesniczyła od 14 do 18 kwietnia w międzynarodowej konferencji poświęconej organizacji eventów i promocji regionów IT&CM. Konferencja, w której wzięło udział 800 agencji reklamowych, eventowych i przedstawicieli sektora MICE z całego świata, odbyła się w tym roku w Szanghaju (Chiny).

Tegoroczna konferencja branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) została zorganizowana przez chińską stronę w sposób bardzo profesjonalny. Oprócz wykładów i prezentacji regionalnych firm zajmujących się promocją regionalną i organizacją turystyki biznesowej, uczestnicy konferencji mieli dokładnie zaplanowany cykl spotkań bilateralnch. Lubelska agencja Cumulus przeprowadziła spotkania negocjacyjne z 20 partnerami z całego świata, w tym z parnterami z tak egzotycznych dla nas miejsc jak Kanada, Turcja, Hong Kong, Tajlandia, czy oczywiście Chiny. Jednym z punktów programu była także robocza wizyta w oficjalnym obiekcie informacyjnym międzynarodowej wystawy państw EXPO 2010.

Uczestnicy konferencji podczas zajęć plenarnych i warsztatów rozmawiali kreatywnej promocji regionalnych i krajowych atrakcji turystycznych oraz o badaniu skuteczności wydarzeń z sektora MICE.

Cumulus został zaproszony na konferencję jako jedna z 7 polskich organizacji (i jako jedyna lubelska firma) przez miesięcznik MICE Poland. Przypomnijmy, dyrektor zarządzający Agencji Cumulus, Jan Matysik, uhonorowany został w tym roku nominacją do prestiżowego tytułu "Osobowość MICE" 2008 r., który co roku otrzymuje 10 osób w Polsce wyróżnionych za osiągnięcia w sektorze MICE.

do góry