W ramach rankingu, przygotowanego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC, przebadano grupę 1325 klientów 40 wiodących polskich agencji reklamowych. W podstawowej kategorii, tj. deklarowanego przez klientów zadowolenia ze współpracy, Cumulus zajął drugie miejsce w Polsce.
W porównaniu z ubiegłoroczną edycją badania Agencja Reklamowa Cumulus uzyskała zdecydowanie lepsze noty we wszystkich kategoriach. Redakcja miesięcznika chwaliła także Cumulus za rozwój w 2011 r.
– To dla nas bardzo dobra wiadomość i bardzo się z niej wszyscy cieszymy. Ranking dowodzi, że lubelskie agencje doskonale dają sobie radę na ogólnopolskim, trudnym rynku. Ponadto, taki wynik jest potwierdzeniem naszej wiary w to, że uczciwa współpraca z Klientem i dokładne słuchanie jego potrzeb, przynosi doskonałe rezultaty – mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający Agencji Reklamowej Cumulus.
To jednak nie koniec dobrych wiadomości dla Cumulusa. W drugiej kategorii "Czy polecił(a) by Pan(i) agencję swojemu przyjacielowi" agencja zajęła trzecią lokatę w Polsce wśród niesieciowych agencji reklamowych.
– Sukces zdobycia "srebrnego i brązowego medalu" zawdzięczamy przede wszystkim naszym Klientom, ponieważ to Oni głosowali na naszą agencję. Dziękujemy im za inspirujące rozmowy, partnerską współpracę, zaufanie, a także sukcesy, które osiągaliśmy razem w ciągu ostatnich 12 miesięcy – dodaje Jan Matysik.
W klasyfikacji ogólnej tytuł agencji reklamowej roku zdobył GREY, zaś domem mediowym roku został MEDIACOM.
Agencja Reklamowa Cumulus powstała w 1997 roku w Lublinie. Obsługuje na zasadzie full-service Klientów z regionu, Polski i zagranicy. Agencja specjalizuje się w grafice reklamowej, organizacji eventów i produkcji filmów reklamowych. W 2010 roku Cumulus zajął 2. miejsce w Ogólnopolskim Klienckim Rankingu Agencji Reklamowych, realizowanym przez miesięcznik Home&Market. W 2008 roku został wyróżniony w kategorii Firma Odpowiedzialna Społecznie w ramach Nagrody Gospodarczej Prezydenta Miasta Lublin.