Kilka dni temu całą Polskę obiegła elektryzująca wiadomość dla fanów prawdziwego rocka. BudkaSuflera, po kilku latach przerwy, wraca na scenę!
Legendarny zespół pochodzący z Lublina zagra koncerty na największych polskich estradach: #Warszawa, #Poznań, #Kraków, #Gdańsk, #Wrocław, #Szczecin i #Katowice.
Jaramy się tym jak noc kometą, bo Budka za ostatni grosz zleciła nam kolejne prace reklamowe, w tym także na swojej stronie internetowej stworzonej przez Cumulusa. Jesteśmy też mega dumni, bo nazwa całego Tour-u 2019, czyli „Powrót do korzeni”, także powstała w naszej agencji.
Jednym z elementów bieżącej współpracy reklamowej była aktualizacja strony internetowej. Zajęliśmy się aktualizacją techniczną, aby kod strony był obsługiwany wg obecnych standardów oraz sferą wizualną, dodając nowe elementy graficzne w rockowym stylu. Choć zmiany wizualne nie są znaczne to „pod maską zmieniło się bardzo dużo”. Pojawiło się kilka nowych opcji, które z pewnością ułatwią pracę osobom zarządzającym stronę. Oczywiście pamiętaliśmy o przystosowaniu strony do urządzeń mobilnych. Zmiany obejmowały też wprowadzenie m.in. nowej zakładki, gdzie można nabyć bilety na koncerty tego legendarnego zespołu. Zupełnie nowym elementem jest pop up informujący o nowych wydarzeniach na stronie. Obecnie informuje o powrocie zespołu na scenę i zaprasza do uczestnictwa w koncertach. W przyszłości z pewnością będzie służył do przekazywania najistotniejszych informacji z życia zespołu. Dodaliśmy też nowych członków zespołu w sekcji „Budka Suflera 2019”, a także zaktualizowaliśmy grafiki przedstawiające członków zespołu na przestrzeni lat.
Panowie muzycy – życzymy porwania strun, a internautów zapraszamy do obejrzenia odświeżonej strony zespołu.