Konkurs był jednym z etapów realizowanej przez Agencję Cumulus kampanii promocyjnej placówki partnerskiej Banku AIG w Świdniku. Udział w nim wzięło niemal 120 osób. Uczestnicy musieli wypełnić promocyjne ulotki Banku AIG, gdzie wpisywali, jakie marzenie zrealizowaliby dzięki kredytowi wziętemu w Banku AIG. Najciekawsze życzenia wybrała niezależna komisja.
– Całe życie marzyłam, żeby zobaczyć polskie morze, a pojadę do Tunezji, tego się nie spodziewałam. Sprawdzałam już na mapie gdzie dokładnie jadę. Lubię się opalać, więc na pewno nie będę się nudzić. To będzie podróż mojego życia – powiedziała Pani Małgorzata Adadyńska odbierając nagrodę.
Laureatka konkursu zorganizowanego przez świdnicką placówkę partnerską Banku AIG na co dzień pracuje na stacji benzynowej. Urlop najczęściej spędza nad jeziorem, zwykle na Lubelszczyźnie. Teraz będzie mogła zobaczyć tunezyjskie oazy i wybrzeże Morza Śródziemnego. Na wycieczkę, ufundowaną przez placówkę partnerską Banku AIG w Świdniku pojedzie razem z mężem Tadeuszem.
Tunezja, położona na północy Afryki, to niezwykłe dziedzictwo świata antycznej kultury. W kraju można podziwiać prastare berberyjskie spichlerze – fortece, wykute w skale górskie wioski, zawieszone między niebem a ziemią, saharyjskie oazy, niezwykłe słone jezioro El-Dżerid, a także miasta pełne pomników antycznych cywilizacji.
Nagrody w konkursie ufundowała świdnicka placówka partnerska Banku AIG. Kampanię promocyjną zorganizowała Agencja Cumulus.