Ogólnopolskie badania satysfakcji klientów agencji reklamowych realizowane były w tym roku przez firmę badawczą Millward Brown. To już 14. edycja tego renomowanego rankingu. Przeanalizowano opinie klientów na temat około 90 czołowych polskich agencji, z czego blisko 60 uzyskało niezbędne wartości badawcze (próby minimalne). Generalny tytuł „Najlepszej niesieciowej agencji roku” otrzymała warszawska agencja Red8 Advertising.
– Nasz sukces w rankingu wynika z sukcesów naszych klientów. Przecież to właśnie dla nich i w ich imieniu realizowaliśmy kampanie reklamowe, które przynosiły efekty i które zostały tak dobrze ocenione. Pierwsza lokata w kategorii „zadowolenia ze współpracy z agencją” to także zasługa zmian personalnych w Cumulusie; w ostatnim roku do zespołu dołączyło kilkoro doskonałych, kreatywnych pracowników – wyjaśnia Jan Matysik, dyrektor zarządzający agencji.
Agencja reklamowa Cumulus powstała w 1997 roku. Jest jedną z najbardziej doświadczonych i najdłużej działających agencji we wschodniej Polsce. Zatrudnia blisko 15 specjalistów. Współpracuje m.in. z ORLEN Upstream, LOTTO, PZL-Świdnik, OSM Krasnystaw, Stella Pack i MPWIK Lublin. Cumulus został wyróżniony także w konkursie „Nagroda Gospodarcza Prezydenta Miasta Lublin” w kategorii Firma Odpowiedzialna Społecznie.