Zacznij reklamować firmę w sieci

Obecna sytuacja przedsiębiorstw działających w formie stacjonarnej jest niezwykle trudna. Ciągłe zmiany nie wpływają dobrze na rozwój i stabilizację działań firmowych. Jednak z każdej sytuacji jest wyjście! Przedstawimy Ci dzisiaj kilka sposobów na to, aby Twoja firma zaistniała w Internecie i była widoczna dla Klientów.

Poznaj 5 sposobów na rozwój firmy w Internecie!

Regularna obecność w mediach społecznościowych

Może nie jesteś zwolennikiem mediów społecznościowych. Może Facebook to dla Ciebie strata czasu, a może na Instagrama wrzucasz tylko zdjęcia z wakacji i śledzisz działania swoich znajomych. Bez względu na to, jakie jest Twoje podejście do mediów społecznościowych musisz zdać sobie sprawę, że tam właśnie są Twoi Klienci!

Od dawna wiadomo, że jeśli jakiejś firmy nie ma na Facebooku to praktycznie nie istnieje. Powód jest prosty. Bardzo często Klienci zanim dokonają zakupów np. w sklepie internetowym najpierw sprawdzą jego profile w social mediach. To świetna wiadomość, bo to Ty masz wpływ na to co pojawia się na profilu Twojej marki. Warto zadbać o wszystkie szczegóły. Od zdjęcia profilowego po sposób odpowiadania na komentarze i wiadomości prywatne użytkowników. To wirtualna wizytówka Twojej firmy!

Tworzenie komunikacji w mediach społecznościowych

W pierwszej kolejności pomyśl o strategii. Jak chcesz, aby Twoja firma była postrzegana przez użytkowników i potencjalnych Klientów. Facebook jest świetnym miejscem do budowania społeczności wokół Twojej firmy, a co za tym idzie do zdobywania zaufanych Klientów. Przygotuj plan, który będziesz realizował. Stwórz harmonogram, który ułatwi Ci codzienną pracę na swoim profilu. Bez względu na to, jaki portal wybierzesz, Facebook, Instagram, czy LinkedIn.

Masz już strategie i wiesz co robić? Zadbaj o profesjonalną oprawę fotograficzną i graficzną. Grafiki i animacje powinny być przygotowane z najwyższą dokładnością. Wszystko co publikujesz ma wpływ na Twoje relacje z użytkownikami. Zwróć szczególną uwagę na treści, ponieważ copywriting jest równie istotny co kreacja wizualna. To nieprawda, że internauci nie czytają już tekstu dołączonego do grafiki, czy zdjęcia. Jeśli będą to przydatne dla nich informację z pewnością zatrzymają się przy Twojej publikacji na dłużej.

Komentarze i wiadomości prywatne to skarbnica potencjalnych kontaktów! Podejmuj interakcje z użytkownikami i nie ignoruj ich. Staraj się odpowiadać w możliwie jak najszybszy i skuteczny sposób, ponieważ czas odpowiedzi ma znaczenie!

Budowanie wizerunku eksperta to w social mediach trudne zadanie, ale bardzo opłacalne!

Dopracowana i odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa

To w jaki sposób będzie wyglądać Twoja strona internetowa jest uzależniona od tego, jaką działalnością się zajmujesz. Jeśli prowadzisz sklep internetowy będzie potrzebny Ci rozbudowany system sprzedaży i płatności za produkty. Warto również zwrócić uwagę na dodatkową zakładkę bloga, za pośrednictwem której możesz dostarczać internautom cennych informacji i uzupełniać swoją działalność. Dzięki regularnym i wartościowym publikacjom przeglądarka internetowa będzie wyświetlać Twoją stronę w wysokich pozycjach, dzięki czemu Klienci szybciej trafią na Twoją stronę. Warto wspomnieć, że w tej kwestii kluczowe znaczenie ma również SEO, ponieważ wartościowe treści to najlepszy sposób na budowanie wysokiej pozycji Twojej strony!

W tym momencie istotne jest również dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, czyli indeksowanie mobile first. Warto pamiętać o dopasowaniu treści znajdujących się na stronie pod kątem smartfonów, ponieważ na tych urządzeniach użytkownicy pracują bardzo chętnie. Nasza agencja w ostatnim czasie miała okazję przygotować niezwykle rozbudowaną stronę internetową dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego, którą warto przejrzeć, aby poznać jak ważne jest dostosowanie każdego elementu pod kątem wizualnym https://olimpijski.pl/.

Przygotuj swoją markę pod kątem wizualnym

Identyfikacja wizualna marki to niezwykle rozbudowane zagadnienie, które jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym do kreowania wizerunku marki. Pełna identyfikacja wizualna jest kluczowa w procesie tworzenia Twojej firmy na zewnątrz. Pierwszą rzeczą, jaka przychodzi na myśl jest logo matki, a to nie wszystko. Profesjonalne dokumenty firmowe (wizytówki, papier firmowy), banery reklamowe, ulotki czy inne ważne elementy.

Graficzny element marki to również profesjonalna widoczność w Internecie, dlatego ważne jest to, aby zadbać o grafiki umieszczane w mediach społecznościowych, kreację wizualną w kampaniach reklamowych na Facebooku, czy Google. To niezwykle istotne, aby na każdym poziomie Twoja marka była spójna z główną koncepcją graficzną. Kolory i wzory zastosowane w projektach graficznych mają ogromne znaczenie w odbiorze Twojej firmy przez Klientów.

Zadbaj o spójny i wyrazisty wygląd Twojej marki!

Kampania Google Ads to podstawa

Google Ads to niezwykle skuteczna forma zaistnienia w Internecie. Zwana inaczej jako linki sponsorowane, czyli promowanie danych treści za pomocą komunikatów tekstowych, graficznych i filmowych. Wyszukiwarka Google wyświetla różne wyniki, które dobiera na podstawie wpisanego przez użytkownika zapytania. Dzięki różnym działaniom, np. SEO firmy mogą znaleźć się za pomocą wyników organicznych na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Jednak działania płatne Google Ads to w tym momencie konieczny element do tego, aby zaistnieć w sieci wyszukiwań.

Google Ads to możliwość wyboru spośród wielu typów kampanii, które zawsze dopasowujemy do branży, produktu i potrzeb danej marki. Zwróć uwagę czego szukają Twoi Klienci, a także, jaka forma reklamy będzie najlepsza dla Ciebie.

Nie zapominaj o eventach

Może wydawać się, że eventy są w tej chwili zamrożone. Nic bardziej mylnego! W tej chwili swoją popularność zyskują wydarzenia online, często organizowane jako relacje i transmisje na żywo, np. na Facebooku. Konferencje, spotkania biznesowe, prezentacje to wszystko w tej chwili przeniosło się do sieci. Warto w tym przypadku zadbać o to, aby Twoja firma była widoczna również a pośrednictwem wydarzeń online.

 Jak przygotować się do przeprowadzenia takiego wydarzenia? Należy zadbać o profesjonalny sprzęt audio i wideo, a także o odpowiednie oświetlenie. Internauci z pewnością zwrócą uwagę na jakość transmisji, dlatego warto zadbać o to, aby była ona na wysokim poziomie od samego początku. Interakcje z widzami to również istotna kwestia, zwłaszcza na Facebooku. Zwracaj na nich uwagę i pozwól im czynnie uczestniczyć w Twojej transmisji. Zachęcaj do komentowania i zadawania pytań. Poczuj się jak na spotkaniu na żywo!

Wszystkie te sposoby wymagają szczególnych umiejętności i narzędzi, dzięki którym możesz wykorzystać potencjał swojej marki w 100%! Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów spotkajmy się online i porozmawiajmy o działaniach dla Twojej firmy.

Bezpłatną wycenę działań możesz uzyskać tutaj!