Logo

Lifting logo LUK

Logo lubelskiego dewelopera – spółki LUK – poddane zostało liftingowi przez studio graficzne agencji reklamowej Cumulus. Wraz z odświeżonym logo, spółka otrzymała też zaktualizowaną księgę identyfikacji wizualnej.

Założeniem liftingu logo LUK było unowocześnienie, ujednolicenie oraz uproszczenie dotychczasowej komunikacji wizualnej tej firmy deweloperskiej. W projektowaniu wyjątkowo ważne było zwrócenie uwagi na najwyższą czytelność logo z większej odległości oraz przy poruszającym się obrazie (także w dynamicznym, sportowym przekazie telewizyjnym). LUK otrzymał szczegółową księgę znaku, przedstawiającą logo w różnych proporcjach, w bardziej elastycznej formie poziomej i pionowej.

Poprawie uległa również kolorystyka. W celu usprawnienia odbioru i widoczności marki, a także nadania jej wyrazistego charakteru Cumulus zaproponował skoncentrowanie się na dwóch kontrastujących ze sobą kolorach wiodących: żółtym i czarnym, uzupełniając logo bielą w niektórych wariantach. Opracowując kompleksowy system identyfikacji wizualnej zwracano uwagę, aby logo firmy prezentowało się estetycznie i czytelnie zarówno na małych aplikacjach (wizytówkach, długopisach, brelokach itp.), dużych billboardach, jak i w animacjach wideo na banerach reklamowych LCD umieszczanych wzdłuż boisk siatkarskich (LUK jest sponsorem tytularnym jednej z drużyn siatkówki męskiej Plus Ligi).

Firma deweloperska LUK założona została przez Jacka Wysokińskiego. Od ponad 20 lat zajmuje się budową i sprzedażą wysokiej jakości apartamentów, funkcjonalnych mieszkań oraz lokali usługowych, które realizuje w najbardziej atrakcyjnych punktach miasta. W ramach Grupy LUK z sukcesem funkcjonują także hotel Hampton by Hilton Lublin oraz Park Handlowy DIAMENTOWA PARK.