Testowa

Każda, nawet, jednoosobowa firma ma za sobą (lub przed sobą) organizację eventu. Utarło się skojarzenie, że event to coś wielkiego – plenerowy koncert, gala, czy impreza integracyjna. Ale event to również kolacja z Klientem. Warto sobie to uświadomić, a każde, nawet kameralne spotkanie zaplanować, przemyśleć i zrealizować zgodnie z założeniami marketingowymi. Eventy są doskonałym narzędziem do kreowania wizerunku firmy.

Jaki jest cel organizacji eventów firmowych? Np. firma X obchodzi w tym roku 25-lecie i w związku z tym organizuje event – to jest powód bezpośredni. A powód pośredni? Pokaz nowego produktu, rozdanie próbek, nawiązanie lub odnowienie kontaktów z Partnerami i wiele innych.

Event może być spektakularnym sukcesem dla firmy, ale niestety może być równie spektakularną porażką. Dlatego najlepiej oddać organizację eventów w ręce specjalistów. Cumulus ma za sobą setki zorganizowanych eventów. Od biznesowych śniadań dla kilku osób – aż po imprezy plenerowe na 10 tysięcy osób. Praca nad eventami składa się z kilku etapów:

  • Opracowanie koncepcji eventu – ustalenie celu, potrzeb i możliwości, opracowanie scenariusza, wybór miejsca, organizacja oprawy artystycznej, projekt scenografii itd.
  • Ustalenie budżetu
  • Plan operacyjny
  • Ewentualne pozyskanie zezwoleń (impreza masowa, zajęcie pasa ruchu drogowego, zgoda na użycie wizerunku, lot dronem itp.)
  • Przygotowanie eventu, próba generalna (lub próby generalne)
  • Etap realizacyjny – czyli po prostu przeprowadzenie eventu
  • Raport z eventu

Doświadczenie firm wskazuje, że organizację eventu najsprawniej powierzy fachowcom na zasadzie outsourcingu. Wtedy Firma zajmuje się tym co ważne – klientami, pracownikami itd., zostawiając technikę, sprzątanie i tematy organizacyjne Zostaw to nam i bądź spokojny o sukces swojego eventu.

Dodaj komentarz