Opakowania produktów Rajski Ogród

Studio graficzne Agencji Reklamowej Cumulus miało zaszczyt współpracować z firmą Bury przy tworzeniu marki „Rajski Ogród”. Zasiane ziarno zrodziło plony w postaci dalszej współpracy, którą chcemy się dziś pochwalić.

Zielono-żółto-biała kolorystyka loga i wykorzystanie motywów roślinnych nawiązuje do rajskiego charakteru owoców i warzyw firmy Bury. Jest ono pogodne, lekkie, wzbudzają skojarzenia ze świeżością, naturalnością i jakością. Przygotowane projekty opakowań owoców i warzyw marki „Rajski Ogród” komunikują natomiast jeden z najważniejszych wyróżników marki, czyli sprawdzonego dostawcę, eksperta w zakresie owoców i warzyw z wieloletnim doświadczeniem.

Drugą ważną cechą produktu jest naturalna uprawa z poszanowaniem przyrody. Odcienie zieleni i brązu mają przywodzić na myśl naturę.  Górna grafika opakowania ziemniaków z uprawy „Rajskiego Ogrodu” daje wgląd w uprawę produktu, podkreślając przy tym dbałość o szczegóły. Dolna pełni funkcję „okna”, obrazując zawartość opakowania. Projekt zwieńczony jest odpowiednią czcionką i oznakowaniem, które wpisują się w  „naturalny” design marki. 

Rajski Ogród to brand dla świadomych konsumentów owoców i warzyw, którzy w swoich kulinarnych podróżach stawiają na wysokiej klasy produkty dostarczane z niezwykłą dbałością o ich świeżość i jakość. Kiedy potrzebują zdrowej energii, impulsu do aktywności, pięknego wyglądu – sięgają po naturalne, nieprzetworzone owoce i warzywa. Sięgają po to, co proste. Stworzony koncept uwypukla zatem racjonalne i emocjonalne korzyści oferowanego produktu.