Logo Broker PLUS zbudowane jest z dwóch okręgów: wewnętrznego z gradientem w kolorze granatowym oraz zewnętrznym w odcieniach żółci symbolizujących złoto. Wewnątrz okręgów znajduje się logotyp wraz z pionową linią w układzie stylizowanym na flagę. Zastosowane kolory mają wzmacniać prestiż i wzbudzać zaufanie do Spółki. Taki wybór kolorystyczny związany jest ze strategią firmy działającej na rynku ubezpieczeń, gdyż takie atrybuty marki są pożądane przez Klientów.
Oprócz księgi znaku, Agencja Reklamowa Cumulus przygotowała w Księdze Identyfikacji Wizualnej takie elementy jak papiery firmowe, listowniki, wizytówki, teczki, płyty i wzory prezentacji, materiały promocyjne i gadżety, oznakowania wewnętrzne i zewnętrzne budynków oraz oznakowanie pojazdów.
Broker PLUS Sp. z o.o. to firma zajmująca się pośrednictwem ubezpieczeniowym. Usługi spółki są skierowane do podmiotów gospodarczych jak i klientów indywidualnych. Firma współpracuje z wszystkimi zakładami ubezpieczeniowymi na rynku polskim. Broker PLUS posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zajmującej się zarządzaniem ryzykiem, doradztwem w zakresie ubezpieczeń, a w szczególności pośredniczeniem przy zawieraniu umów ubezpieczenia w interesie klienta i na jego rzecz.
Agencja Reklamowa Cumulus (zał. 1997) to jedna z największych i najdłużej działających agencji reklamowych we wschodniej Polsce. Studio graficzne Cumulusa opracowało m.in. restyling logo radia Złote Przeboje oraz zaprojektowało i wdrożyło systemy identyfikacji wizualnej m.in. dla: MPO Sita Lublin, Megatem EC, Emperia Holding, Platinum Oil Sp. z o.o., Rady Przedsiębiorczości Lubelszczyzny i miasta Puławy. W 2008 roku agencja otrzymała nagrodę Kreatura za przygotowane materiały direct mailing dla Polfy Lublin.