Eventy


Każda, nawet, jednoosobowa firma ma za sobą (lub przed sobą) organizację eventu. Utarło się skojarzenie, że event to coś wielkiego – plenerowy koncert, gala, czy impreza integracyjna. Ale event to również kolacja z Klientem. Warto sobie to uświadomić, a każde, nawet kameralne spotkanie zaplanować, przemyśleć i zrealizować zgodnie z założeniami marketingowymi. Eventy są doskonałym narzędziem do kreowania wizerunku firmy.

Jaki jest cel organizacji eventów firmowych? Np. firma X obchodzi w tym roku 25-lecie i w związku z tym organizuje event – to jest powód bezpośredni. A powód pośredni? Pokaz nowego produktu, rozdanie próbek, nawiązanie lub odnowienie kontaktów z Partnerami i wiele innych.

Event może być spektakularnym sukcesem dla firmy, ale niestety może być równie spektakularną porażką. Dlatego najlepiej oddać organizację eventów w ręce specjalistów. Cumulus ma za sobą setki zorganizowanych eventów. Od biznesowych śniadań dla kilku osób – aż po imprezy plenerowe na 10 tysięcy osób. Praca nad eventami składa się z kilku etapów:

  • Opracowanie koncepcji eventu – ustalenie celu, potrzeb i możliwości, opracowanie scenariusza, wybór miejsca, organizacja oprawy artystycznej, projekt scenografii itd.
  • Ustalenie budżetu
  • Plan operacyjny
  • Ewentualne pozyskanie zezwoleń (impreza masowa, zajęcie pasa ruchu drogowego, zgoda na użycie wizerunku, lot dronem itp.)
  • Przygotowanie eventu, próba generalna (lub próby generalne)
  • Etap realizacyjny – czyli po prostu przeprowadzenie eventu
  • Raport z eventu

Doświadczenie firm wskazuje, że organizację eventu najsprawniej powierzy fachowcom na zasadzie outsourcingu. Wtedy Firma zajmuje się tym co ważne – klientami, pracownikami itd., zostawiając technikę, sprzątanie i tematy organizacyjne Zostaw to nam i bądź spokojny o sukces swojego eventu.

  • Imprezy plenerowe

    Eventy plenerowe to wszystkie imprezy, które (jak sama nazwa wskazuje) odbywają się w plenerze. Imprezy te skierowane są zazwyczaj do szerokiej grupy docelowej: mieszkańców powiatu, miasta, osiedla. Imprezy plenerowe zazwyczaj przybierają formę koncertów, pikników, festynów, imprez sportowych itp. Skala imprez plenerowych jest bardzo duża, niejednokrotnie trzeba zbudować całą infrastrukturę eventową tj. scena, namioty, namioty sferyczne, oświetlenie, nagłośnienie, strefy cateringowe, zaplecze sanitarne, ochronę i wiele wiele innych. Agencje eventowe posiadające doświadczenie w organizacji tego typu wydarzeń (m.in. takie jak Cumulus) zrobią to fachowo i zazwyczaj znacznie taniej, niż sama firma - zleceniodawca. Powód? Agencje eventowe, z uwagi na swój obrót i doświadczenie, mają od lat duże zniżki na wynajem sceny, ochrony, płotków, toalet, nagłośnienia, oświetlenia, a także artystów scenicznych.

    Wynajmij Cumulusa – to się po prostu opłaca!
  • Imprezy pracownicze

    Imprezy pracownicze to jedno z bardzo istotnych narzędzi do usprawnienia komunikacji wewnętrznej w organizacji, a także jedno z bardziej istotnych narzędzi do zwiększenia rentowności firmy. Głównym celem eventów organizowanych dla pracowników jest integracja oraz motywacja. Bardzo ważna jest integracja na poziomie przełożony – pracownik, ale również pomiędzy pracownikami. Trzeba pamiętać, że nasi pracownicy to największa reklama dla naszej firmy. Ich zadowolenie przekłada się na jakość ich pracy, a to z kolei na zysk dla naszej firmy. Dlatego warto zadbać o zgrany, lubiący się zespół. Przyjazna atmosfera w pracy, wzajemna sympatia pomiędzy pracownikami sprawiają, że ludzie przychodzą do pracy z przyjemnością i zadowoleniem, a swoje obowiązki wypełniają z zaangażowaniem. Najważniejsze jednak jest to, że utożsamiają się z firmą. Zorganizuj dla swoich pracowników imprezę integracyjną, kolację, grill, grę terenową czy degustacje win, sera lub zabierz ich na szkolenie. Festyn pracowniczy może np. przyjąć formułę jako: festyn sportowy, festyn żeglarski, festyn „na Dzikim Zachodzie”, festyn w stylu prohibicji i typu „lata dwudzieste”. Choć siedzibą Cumulusa jest Lublin, to obszarem naszego działania eventowego jest cała Polska, w tym oczywiście województwo lubelskie.
  • Konferencje i seminaria

    W ostatnim roku zorganizowaliśmy dla naszych Klientów, z bardzo różnych branż, kilkadziesiąt konferencji i seminariów. Można by powiedzieć, że organizacja konferencji i seminariów jest teraz w modzie. Przyczyna tak dużego zainteresowania tego typu eventami jest bardzo prosta. Po pierwsze jest to idealna okazja do spotkania się z partnerami, klientami, ekspertami a nawet z naszą konkurencją. Po drugie jest to szansa na wymianę doświadczeń. Po trzecie dzięki konferencji istnieje możliwość przedstawienia naszej oferty, nowego produktu, innowacyjnych rozwiązań. Po czwarte – jest to zapoznanie się z najnowszymi trendami, badaniami, odkryciami. Możliwości jest tyle, ile sobie określimy przy tworzeniu koncepcji eventu. Dodatkowym atutem tego typu wydarzeń jest to, że przy okazji organizowane są również imprezy towarzyszące: koncerty, kolacje, gry terenowe, grille, kuligi itp. Podczas imprez towarzyszących mamy szanse na integrację grup oraz zacieśnienie więzi, które ułatwią nam kontakty w sferze biznesowej.

    Organizacja konferencji, czy seminarium jest bardzo złożonym logistycznie przedsięwzięciem. Trzeba skoordynować organizację części merytorycznej, logistycznej, technicznej, promocyjnej. Zazwyczaj działy marketingu firm – zleceniodawców nie posiadają tak rozbudowanego personelu, aby mogły takie zadania zrealizować sprawne samemu. Dlatego najbardziej im opłaca się korzystać na zasadzie outsourcingu z wyspecjalizowanych firm, które na okres organizacji konferencji mogą „oddać” część swoich zasobów osobowych oraz sprzętowych do obsługi eventu.
  • Targi

    Głównym celem targów jest pokazanie produktów oraz przedstawienie oferty potencjalnym klientom i interesariuszom. Imprezy targowe stały się stałym wydarzeniem w kalendarzu, na których po prostu trzeba być. Firmy prześcigają się w coraz nowocześniejszych aranżacjach stoisk targowych, ciekawych i zaskakujących form przedstawienia swojej firmy ponieważ wiedząc, że zwiedzający targi to ich potencjalni klienci. Kluczem do sukcesu jest: wyróżnić się, zainteresować, przyciągnąć i pozyskać.

    Dlatego właśnie trzeba podejść bardzo profesjonalnie do organizacji stoiska na targach, zaplanować komunikację, zaprojektować ciekawe stoisko, przygotować materiały promocyjne i zadbać o atmosferę.

    Do realizacji tego celu sugerujemy skorzystanie z naszych usług:
    • hostessy (Lublin, woj. lubelskie, cała Polska)
    • zabudowa stoiska
    • TV, plazmy, LCD na stojakach (w tym 3D wraz z okularami 3D)
    • oświetlenie i nagłośnienie
    • wydruki (ulotki, foldery, naklejki, zdrapki, kupony rabatowe rozdawane na targach)
    • stojaki reklamowe, pufy reklamowe
    • upominki promocyjne (gadżety)
    • itp.

do góry
Top